3 Aralık 2013 Salı

Lana Del Rey - Born to Die Çeviri

Feet don't fail me now
Take me to the finish line
All my heart, it breaks every step that I take
But I'm hoping that the gates,
They'll tell me that you're mine
Walking through the city streets
Is it by mistake or design?
I feel so alone on a Friday night
Can you make it feel like home, if I tell you you're mine
It's like I told you honey
Ayaklarım,  beni yarı yolda bırakmayın şimdi
Götürün bitiş çizgisine beni
Attığım her adım parçalıyor kalbimi
Ama geçtiğim kapılar bana sana sahip olduğumu söyleyecek umuyorum ki
Şehrin sokaklarında yürümem yanlışlıkla mı yoksa kader mi?
Cuma gecesi(onlar için herkesin dışarı çıkıp eğlendiği gece) yapayalnız hissediyorum kendimi.
Sana benim olduğunu söylesem kendini  hisseder misin evinde gibi?
Sevgilim,  tıpkı sana söylediğim  gibi...
Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime
Beni üzme, beni ağlatma.
Bazen yollar zor ve aşk yetersiz, nedendir bilemedim
Beni güldürmeye devam et, hadi gel kafaları çekelim
Devam edeceğimiz yol uzun, bu sırada eğlenelim.
Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I, we were born to die
Gel ve benimle tehlikeli bir yerde çık bir  yürüyüşe 
Yağan yağmurun altında izin ver seni deli gibi öpmeme 
Biliyorum, deli seversin sevgilini
Hadi seç son sözlerini
Bu hayatımızın son demi
Çünkü sen ve ben, biz ölmek için doğduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder